Zaregistrujte se pro zobrazení B2B cen! Registrace zde.

Jak nakupovat?

 

"Má damijashop.cz certifikát Ověřeno zákazníky?"

Ano. Díky kvalitním službám získal obchod damijashop.cz certifikát spokojenosti zákazníků vydávaný portálem Heureka - "Ověřeno zákazníky". Děkujeme za Vaše reference a všechna doporučení! Vaší důvěry si velmi vážíme, stejně jako zpětné vazby. Snažíme se poskytovat co nejlepší služby a rozšiřovat sortiment. Reference najdete na Heurece - https://obchody.heureka.cz/damijashop-cz/recenze/ a všechna hodnocení obchodu zde - https://www.damijashop.cz/hodnoceni-obchodu/.

Osobní odběr – ZDARMA

Osobní odběr je možný v našem skladu PO-PÁ od 7:00 do 14:00:
DAMIJA elektro s.r.o.
Skladový areál Rhenus Logistics 
K Zyfu 910, 720 00 Ostrava – Hrabová

Uhradit objednávku můžete pouze předem, bankovním převodem.

Na místě není možné platit kartou ani platit hotově.

Pro objednávku s osobním odběrem si přijďte až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email, případně telefon.

Kurýr

Cena za dopravu je 150 Kč na dobírku, 120 Kč při platbě online (kartou či převodem).

Objednávka je doručena prostřednictvím kurýrní společnosti PPL či GLS, ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení

Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte.

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás na telefonním čísle: +420 730 899 702.

Zásilkovna (výdejní místo)

Cena za zaslání na výdejní místo Zásilkovny je 90 Kč. Zásilka bude doručena do 48 hodin od předání přepravci.

Podmínky:

  1. maximální hmotnost zásilky: 5 kg

  2. maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm

  3. maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)

  4. minimální rozměry: 10×7×1 cm

GLS - ParcelShop, ParcelBox, AlzaBox

Cena za zaslání na výdejní místo GLS, a to buď ParcelShopu, ParcelBoxu, nebo AlzaBoxu. Cena je 60 Kč. Zásilka bude doručena do 48 hodin od předání přepravci.

Podmínky:

ParcelShop: balík max. 10kg, délka max. 100cm
ParcelBox: maximální rozměry balíku: 38 x 45 x 60 cm
AlzaBox: maximální rozměry balíku: 44 x 68 x 59 cm

DOPRAVNÉ ZDARMA

Objednávky nad 5000 Kč včetně DPH nebo nad 200 EUR jsou s dopravným ZDARMA.

Pro velkoobchody platí doprava zdarma na objednávky nad 10 000 Kč bez DPH, na objednávky pod tuto částku účtujeme 200 Kč bez DPH!

Možnosti plateb

Dobírkou

Peníze za zboží platíte až při převzetí, kurýrovi PPL či GLS.

Bankovním převodem

Před vaší úhradou prosím vyčkejte na naše potvrzení objednávky. Po obdržení emailu s naším potvrzením a číslem Vaší objednávky uhraďte platbu na účet 10565152/0800 (v případě plateb ze zahraničí EUR účet: 8652302/0800), jako variabilní číslo uveďte číslo Vaší objednávky. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy Vám bude zboží doručeno nebo bude možné si jej vyzvednout na uvedené adrese. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.

Online platba

Platební brána Global Payments nabízí rychlý, pohodlný a bezpečný způsob placení na internetu. Platbu provedete přímo na platební bráně po dokončení objednávky, nebo vás brána přesměruje do internetového bankovnictví, případně na stránku, která odpovídá zvolené platební metodě v objednávce. Po odeslání platby vám Global Payments zašle e-mail, ve kterém najdete odkaz pro sledování stavu platby, nebo ve kterém obdržíte instrukce pro dokončení platby. Všechny informace o vašich platbách včetně čísla platební karty jsou zabezpečeny šifrovanou komunikací a Global Payments s nimi nakládá v souladu s nejvyšším bezpečnostním standardem kartových asociací PCI DSS. Dalšími možnostmi jsou: Online bankovní převod, Apple Pay či Google Pay.

Záruka a reklamace

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

Osobní předání výrobku k reklamaci

Vámi zakoupené zboží můžete předat k reklamaci v Ostravě. Reklamační formulář s Vámi rádi vyplní naši pracovníci.

DAMIJA elektro s.r.o. - Michálkovická 1942/86, 710 00 Slezská Ostrava

Poté bude Vámi reklamované zboží postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze. 

Doručení poštou

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu:

DAMIJA elektro s.r.o. Skladový areál Rhenus Logistics, K Zyfu 910, 720 00 Ostrava – Hrabová, Česká republika

Do zásilky přiložte reklamační protokol, který naleznete zde.

V případě uznání reklamace, Vám budou náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi.

Nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.

Odstoupení od smlouvy

V případě, že chcete odstoupit od smlouvy, můžete využít tento formulář.